Deltagarhantering
Vi är experter på att administrera event och konferenser
Har du problem med att hålla reda på anmälda deltagare till er konferens; eller lägger timmar av din tid åt att svara på frågor om transportalternativ, vad som serveras till lunch på konferensen eller om det kommer att finnas wifi på hotellrummet? På Blick Meetings har vi tre experter som arbetar heltid med deltagarhantering, och de avlastar dig gärna med administrationen inför er nästa konferens eller möte.
Deltagarhantering för digitala och fysiska event
Vi erbjuder hjälp med deltagarhantering för alla typer av event, möten och arrangemang. Med skräddarsydda funktioner för inbjudan, registrering, betalning, eventhemsida och betallösningar kan vi hjälpa er med utvalda delar eller hela arrangemanget. Oavsett om det gäller ett digitalt eller fysiskt event hjälper vi till att hitta rätt lösning för just dig.
Slipp excellistorna och spara tid
Full kontroll i realtid, från start till mål
Med ett webbaserat anmälningssystem bygger vi registrerings- och anmälningsformulär utifrån era specifika önskemål och grafiska profil. Vi hanterar utskick så som inbjudningar, bekräftelser och informationsmail och besvarar deltagarnas frågor och ändringar, ända fram i mål med registrering på plats och fakturering efteråt. Dessutom skapar vi detaljerade deltagarlistor över seminarieval, logiindelning, specialkost och resor m.m. till mötets ansvariga eller eventuella underleverantörer, vilket tillåter dig att lägga fullt fokus på innehållet i konferensen.
Blick har ett team på tre experter med många års erfarenhet av komplex deltagarlogistik och ett knivskarpt administrativt sinne som jobbar heltid med deltagarhantering av event, mässor, konferenser och kickoffer. Lägg över deltagaradministrationen på oss så frigör du tid och kan därmed även spara pengar när varje person gör det den är bäst på.
Webbaserat anmälningssystem
Vi använder oss av ett webbaserat anmälningssytem där varje anmälningsformulär skräddarsys efter era specifika önskemål och grafiska profil
Digitala utskick
Vi hanterar utskick så som inbjudningar, påminnelser, bekräftelser och informationsmail inför eventet
Deltagarlistor
Vi skapar detaljerade deltagarlistor över seminarieval, logiindelning, specialkost och resor m.m. till mötets ansvariga eller eventuella underleverantörer
Namnskyltar
Produktion av namnskyltar och annat grafiskt material i form av digitala presentationer och eventuell annan profilering som behövs
Registrering
Tidseffektiv registrering på plats med Blicks roll-ups, särskilt framtagna för namnskyltar
Fakturering
Vi utformar en utbetalningsplan och arbetar sedan tillsammans med era ekonomiansvariga för uppföljning av betalning innan vi sammanställer allting i en slutrapport
Låt oss hjälpa er med logistiken
Vi tar hand om all mötesadministration eller avlastar er i valda delar av projektet
Nyhetsbrev
Fyll i din e-post och börja prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, information och personliga erbjudanden