Deltagarhantering

Vi är experter på att administrera event och konferenser

Har du problem med att hålla reda på anmälda deltagare till er konferens; eller lägger timmar av din tid åt att svara på frågor om transportalternativ, vad som serveras till lunch på konferensen eller om det kommer att finnas wifi på hotellrummet? På Blick Meetings har vi tre experter som arbetar heltid med deltagarhantering, och de avlastar dig gärna med administrationen inför er nästa konferens eller möte.

DJ

Deltagarhantering för digitala och fysiska event

Vi erbjuder hjälp med deltagarhantering för alla typer av event, möten och arrangemang. Med skräddarsydda funktioner för inbjudan, registrering, betalning, eventhemsida och betallösningar kan vi hjälpa er med utvalda delar eller hela arrangemanget. Oavsett om det gäller ett digitalt eller fysiskt event hjälper vi till att hitta rätt lösning för just dig.

Slipp excellistorna och spara tid

Full kontroll i realtid, från start till mål

Med ett webbaserat anmälningssystem bygger vi registrerings- och anmälningsformulär utifrån era specifika önskemål och grafiska profil. Vi hanterar utskick så som inbjudningar, bekräftelser och informationsmail och besvarar deltagarnas frågor och ändringar, ända fram i mål med registrering på plats och fakturering efteråt. Dessutom skapar vi detaljerade deltagarlistor över seminarieval, logiindelning, specialkost och resor m.m. till mötets ansvariga eller eventuella underleverantörer, vilket tillåter dig att lägga fullt fokus på innehållet i konferensen.

Blick har ett team på tre experter med många års erfarenhet av komplex deltagarlogistik och ett knivskarpt administrativt sinne som jobbar heltid med deltagarhantering av event, mässor, konferenser och kickoffer. Lägg över deltagaradministrationen på oss så frigör du tid och kan därmed även spara pengar när varje person gör det den är bäst på.

Kontakta oss

Webbaserat anmälningssystem

Vi använder oss av ett webbaserat anmälningssytem där varje anmälningsformulär skräddarsys efter era specifika önskemål och grafiska profil

Digitala utskick

Vi hanterar utskick så som inbjudningar, påminnelser, bekräftelser och informationsmail inför eventet

Deltagarlistor

Vi skapar detaljerade deltagarlistor över seminarieval, logiindelning, specialkost och resor m.m. till mötets ansvariga eller eventuella underleverantörer

Namnskyltar

Produktion av namnskyltar och annat grafiskt material i form av digitala presentationer och eventuell annan profilering som behövs

Registrering

Tidseffektiv registrering på plats med Blicks roll-ups, särskilt framtagna för namnskyltar

Fakturering

Vi utformar en utbetalningsplan och arbetar sedan tillsammans med era ekonomiansvariga för uppföljning av betalning innan vi sammanställer allting i en slutrapport

Låt oss hjälpa er med logistiken

Vi tar hand om all mötesadministration eller avlastar er i valda delar av projektet

Nyhetsbrev

Fyll i din e-post och börja prenumerera på vårt nyhetsbrev för tips, information och personliga erbjudanden

Den här webbplatsen skyddas av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor gäller.

Genom att prenumerera samtycker du till behandling av dina personuppgifter

All rights reserved ©

SekretesspolicyFAQ